برگزاری دوره آموزشی و بهداشتی در پروژه تامین مالی و اجرای سد خرمرود

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
برگزاری دوره آموزشی و بهداشتی در پروژه تامین مالی و اجرای سد خرمرود
به مناسبت هفته سلامت مردان یک دوره آموزشی و بهداشتی برای کارکنان در پروژه تامین مالی و اجرای سد خرمرود انجام شد

با توجه به جایگاه بالای نیروهای انسانی که بعنوان مهمترین سرمایه شرکت محسوب میشوند و نظر به اهمیت پیشگیری و تشخیص بیماری ها و نقش آن در سلامت جسمی و روانی کارکنان ، طی برنامه ریزی انجام شده ، در روز چهارشنبه 30 خردادماه 1403 ، یک تیم متشکل از روانشناس و کارشناس بهداشت حرفه ای از مرکز بهداشت تویسرکان ، در محل پروژه تامین مالی و اجرای سد خرمرود ، حضور بهم رسانده و یک کلاس آموزشی در خصوص بهداشت روان و گرمازدگی ، برای کارکنان پروژه تامین مالی و اجرای سد خرمرود برگزار کردند.  این کلاس و دوره آموزشی به مناسبت هفته سلامت مردان (24 لغایت 30خرداد ماه ) برگزار شده است .

از زحمات مدیریت محترم پروژه (جناب آقای مهندس جعفری) و مسئول ایمنی و بهداشت پروژه (جناب آقای حمیدوند) بابت اجرای این کلاس تقدیر و تشکر میگردد .

« روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس»

تعداد بازدید : ۱۱۴

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس

Pars Soil and Water Engineering Services Developme

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس، یک شرکت دولتی است. این شرکت در سال ۱۳۷۰ تحت نام « شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور (سهامی عام) » تشکیل و در اجرای بند ۱۰ مصوبه شماره ۲۲۶۵/دش مورخ ۱۳۷۱/۱۱/۱۹ شورای عالی اداری، با شرکت سابق خدمات ماشینهای کشاورزی قزوین ادغام و اساسنامه اصلاحی آن درجلسه مورخ ۱۳۷۲/۰۷/۰۷ هیات محترم دولت به تصویب و از تاریخ ۱۳۸۱/۰۱/۲۱ بعنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی ساماندهی و در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و مطابق مفاد مصوبه جلسه مورخ ۱۳۸۶/۱۱/۲۴ هیات محترم وزیران و مصوبه ۱۳۸۶/۰۹/۰۶ هیات محترم واگذاری در اعداد شرکتهای قابل واگذاری قرار گرفته است.