با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و مدیران تابعه معاونت ماشین آلات و تدارکات و پشتیبانی ، هماهنگی های لازم برای پیشبرد کارهای مشترک انجام پذیرفت.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک
پارس ، در روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 به منظور هماهنگی های بیشتر در
خرید اقلام و تجهیزات مورد نیاز معاونت ماشین آلات ، یک جلسه در دفتر
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع برگزار و مدیران و کارشناسان حوزه
معاونت های : ماشین آلات و توسعه مدیریت و منابع پیرامون روند خرید اقلام
و تجهیزات مورد نیاز ، بحث و تبادل نظر نمودند .
بر
اساس این گزارش ، رفع موانع و انجام هماهنگی های بیشتر به منظور تسریع در
خرید اقلام مورد نیاز و ثبت به موقع اسناد خرید از دیگر موضوعاتی بود که
پیرامون آن بحث شد.
« روابط عمومی و امور بینالملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس»
https://ble.ir/swesc
https://eitaa.com/SWESCCOMPANY
http://www.swesc.ir
https://t.me/pars_soil
#جهش_تولید_با_مشارکت_مردم