نهم اردیبهشت ماه روز ملی قنات

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نهم اردیبهشت ماه روز ملی قنات
اقدامات شرکت آب و خاک برای احیاء و بازسازی قنوات در استان های همدان و یزد

کمبود آب در کشور خشک و نیمه خشک ایران، از دیرباز از چالش‌های اساسی بوده و ایرانیان همواره به دنبال راه حلی برای مقابله با این مشکل بودند که همین مساله منجر به احداث قنات شده و پیشینه تاریخی استفاده از قنات در ایران، به یکی از مشخصه ها و یادگارهای تاریخی و سنتی تبدیل و به بیش از 5 هزار سال میرسد .

  • شرکت خدمات مهندسی آب وخاک کشور(پارس) در راستای احیا ،مرمت و بازسازی این میراث گرانبها، در استان های همدان و یزد، قنات های این دو استان را به صورت مطالعات دقیق - برآورد مالی - نظارت کارگاهی و نظارت عالیه بر کلیه عملیات اجرائی و مطالعاتی در دو استان فوق را به عهده داشته و توانسته است علاوه بر مطالعات و اقدامات لازم برای احیای قنوات ، رضایت مندی ذینفعان را نیز کسب نماید و برگ زرین دیگری بر افتخارات شرکت در سازندگی این مرز و بوم بیافزاید .
  • همچنین سال گذشته یک دوره آموزشی تخصصی مرمت و بازسازی قنوات به مدت یک هفته (حضوری و آنلاین ) ، توسط شرکت و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در شهر همدان برگزار شد .
  • از پیگیری ها و اقدامات معاونت مطالعات شرکت و مسئولین و کارکنان دفاتر مطالعات و نظارت شرکت در استانهای مذکور تقدیر و تشکر می شود .

« روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس»

https://ble.ir/swesc

https://eitaa.com/SWESCCOMPANY

https://www.swesc.ir

https://t.me/pars_soil

#جهش_تولید_با_مشارکت_مردم

تعداد بازدید : ۴۷

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس

Pars Soil and Water Engineering Services Developme

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس، یک شرکت دولتی است. این شرکت در سال ۱۳۷۰ تحت نام « شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور (سهامی عام) » تشکیل و در اجرای بند ۱۰ مصوبه شماره ۲۲۶۵/دش مورخ ۱۳۷۱/۱۱/۱۹ شورای عالی اداری، با شرکت سابق خدمات ماشینهای کشاورزی قزوین ادغام و اساسنامه اصلاحی آن درجلسه مورخ ۱۳۷۲/۰۷/۰۷ هیات محترم دولت به تصویب و از تاریخ ۱۳۸۱/۰۱/۲۱ بعنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی ساماندهی و در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و مطابق مفاد مصوبه جلسه مورخ ۱۳۸۶/۱۱/۲۴ هیات محترم وزیران و مصوبه ۱۳۸۶/۰۹/۰۶ هیات محترم واگذاری در اعداد شرکتهای قابل واگذاری قرار گرفته است.