ماموریت مدیرعامل و هیات همراه به همدان

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ماموریت مدیرعامل و هیات همراه به همدان
مدیرعامل شرکت به اتفاق هیات همراه طی ماموریت به استان همدان از پروژه تامین مالی و اجرای سد مخزنی خرمرود همدان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس ، در این ماموریت که در روز سه شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 به اتفاق معاونین فنی اجرائی و مطالعات انجام شده است، مدیرعامل محترم شرکت به اتفاق هیات همراه ، از پروژه تامین مالی و اجرای سد مخزنی خرمرود همدان بازدید نمودند. بر اساس این گزارش ، آخرین وضعیت پروژه و مسائل و موضوعات آن در جلسه با نمایندگان کارفرما و مشاور و تیم اجرائی ، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت . لازم به ذکر است که پروژه تامین مالی و اجرای عملیات سد مخزنی خرمرود توسط شرکت آب و خاک تامین مالی شده و در شهرستان تویسرکان در دست اجرا است .
تعداد بازدید : ۴۵

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس

Pars Soil and Water Engineering Services Developme

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس، یک شرکت دولتی است. این شرکت در سال ۱۳۷۰ تحت نام « شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور (سهامی عام) » تشکیل و در اجرای بند ۱۰ مصوبه شماره ۲۲۶۵/دش مورخ ۱۳۷۱/۱۱/۱۹ شورای عالی اداری، با شرکت سابق خدمات ماشینهای کشاورزی قزوین ادغام و اساسنامه اصلاحی آن درجلسه مورخ ۱۳۷۲/۰۷/۰۷ هیات محترم دولت به تصویب و از تاریخ ۱۳۸۱/۰۱/۲۱ بعنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی ساماندهی و در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و مطابق مفاد مصوبه جلسه مورخ ۱۳۸۶/۱۱/۲۴ هیات محترم وزیران و مصوبه ۱۳۸۶/۰۹/۰۶ هیات محترم واگذاری در اعداد شرکتهای قابل واگذاری قرار گرفته است.